Dopravní a platební podmínky
Vážení zákazníci pro lepší přehled jsme pro vás vypracovali tabulku dopravného. Zásilky, které budou mít méně než 31,5 Kg, budeme dopravovat pomocí České poštya DPD. Pokud vaše objednávka přesáhne 31,5 Kg, využijeme služeb České Pošty nebo GEIS. Pokud budete zásilku platit až při předání, výše vaší dobírky bude 39 Kč.
Platební možnosti
Osobní odběr(pouze výdejní místo) - Zboží si můžete vyzvednout a zaplatit na našem výdejním místě firmy. Pokud si zvolíte tento způsob platby a převzetí, máte možnost na pobočce zaplatit pouze hotově.
Adresa pobočky: TOPSTONE s.r.o. Morava, Hranice 1 - město, Družstevní 442.
Platba převodem na ůčet: Objednané zboží můžete zaplatit převodem na náš účet po potvrzení objednávky. Po obdržení potvrzovacího e-mailu zašlete částku z faktury a jako variabilní symbol uvedete číslo objednávky. číslo účtu: 6140356399/0800, variabilní symbol: číslo objednávky.
Online platby kartou: Nejjednodušší a velice bezpečnou cestou platby je online platba kartou. Tuto službu nám pomáhá zprostředkovat platební brána ComGate Payments, a.s. Díky aktivní spolupráci s bankami a dalšími finančními institucemi vám umožnují platny kartami VISA a Mastercard. V případě dotazů nebo reklamací k platbám touto cestou, zde přikládáme kontakt na zpostředkovatele.Zprostředkovatel platební brány
https://www.comgate.cz/cz/platebni-branaComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platba dobírkou: Zásilku můžete samozřejmě zaplatit i při převzetí u dopravce. Platbu můžete provést hotově i kartou. U téte možnosti se účtuje 39 Kč jako doběrečné.V případě dotazů ohledně dopravy nebo plateb nás neváhejte kontaktovat.
Nákupní řád společnosti
Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající (to vše dale též jen “smlouva”). Prodávající - je podnikatel, který spotřebiteli, popřípadě jiným kupujícím prodává výrobky nebo poskytuje služby. Kupující/spotřebitel - je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Kupující/jiný subjekt - osoba vykonávající činnost na vlastní účet a odpovědnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, je považována se zřetelem k této činnosti za podnikatele. Každá další osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.Kupní smlouva - kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Všeobecné obchodní podmínky – znamená smluvní ujednání mezi prodávajícím a kupujícím upravená v dokumentu Všeobecné obchodní podmínky společnosti TOPSTONE s.r.o., které jsou zveřejněny na webové stránce www.topstone.cz. Kupující souhlasí s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami účinnými v době odeslání své objednávky a je jimi vázán od doby uzavření kupní smlouvy. Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy. Odchylná ujednání v Nákupním řádu mají v takovém případě před zněním VOP pro odběratele přednost.Smlouva o dílo – smlouvou o dílo se zhotovitel zavazuje k provedení díla sjednaného touto smlouvou a objednatel se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu za provedení tohoto díla, a to vše za podmínek stanovených touto smlouvou.
Vysvětlení zkratky: ZOS: zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění
Objednávka
- Objednávku je možné učinit on-line košíkem, emailem nebo telefonicky. Jakákoliv forma je závazná
- Objednáním zboží či služby (dále též jen “zboží” I v případě, že předmětem závazkovému vztahu a plnění jsou služby) kupující akceptuje nákupní řád a reklamační řád vystavený prodejcem.
- Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky.
- Spotřebitelská smlouva je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím.
- Objednané zboží či předmět služby se stává majetkem kupujícího až po úplném zaplacení ceny a převzetí zboží.
- Prodávající má povinnost sdělit veškeré údaje o zboží, službách, daních i poplatcích nebo dalších nákladech.
- Prodávající kupujícímu odevzdá věc či předmět služby, jakož i doklady, které se k tomu vztahují, a umožní kupujícímu nabýt vlastnická práva k věci v souladu se smlouvou.
- Uzavřít smlouvu v souladu s údaji, které sdělil spotřebiteli před uzavřením smlouvy. Údaje lze měnit, pouze pokud si je strany výslovně ujednají, jinak platí obsah pro spotřebitele příznivější. Podnikatel vydá spotřebiteli bezprostředně po uzavření smlouvy alespoň jedno její vyhotovení. Pokud prostředek komunikace na dálku neumožňuje poskytnout spotřebiteli všechny údaje, je prodávající povinen je spotřebiteli sdělit v textové podobě nejpozději do doby plnění.
- Při objednání prostřednictvím prostředku komunikace na dálku je prodávající povinen neprodleně potvrdit obdržení objednávky a zaslání smlouvy a všeobecných obchodních podmínek v textové podobě.
- Při odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel využije vzorový formulář, potvrdí podnikatel bez zbytečného odkladu jeho přijetí.
- Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jiným způsobem podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu s tím nevzniknou další náklady.
- Prodávající upozorní kupujícího při ujednávání kupní smlouvy na vady věci či předmětu služby, o nichž ví.
Práva a povinnosti kupujícího
- Kupující je povinen uvést prodávajícímu nutné osobní údaje potřebné k úspěšnému plnění objednávky.
- Kupující se zavazuje uhradit a převzít zboží či předmětu služby.
- Kupující nemůže odstoupit od smlouvy z důvodů uvedených v § 1837 občanského zákoníku, například u poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, u dodávky zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho vlastní osobu, u opravy nebo údržby provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost, to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů, o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
- Dodal-Ii podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-Ii se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.